مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 15:552023-01-28سياسي

زباله سوز رشت نیازمند اعتبارات ملی است/ ثبت رشت به عنوان شهر خلاق صنایع دستی یونسکو


رییس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه قرار داد احداث زباله سوز در رشت در سال 92 منعقد شد، گفت: تسریع در احداث زباله سوز در رشت نیازمند افزایش اعتبارات ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس شورای اسلامی شهر رشت ظهر امروز در هفتاد و یکمین جلسه علنی شورا که با حضور سه نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ساختمان جلسات شورای رشت برگزار شد، اظهار کرد: سه نماینده مردم رشت در کنار دیگر نمایندگان ملت بزرگ ایران در مجلس شورای اسلامی وظیفه خطیری بر عهده دارند و بسیاری از اقدامات خوب در راستای توسعه شهرها از جمله شهر رشت با تلاش و پیگیری های نمایندگان مجلس شورای اسلامی محقق می شود.

  محمدحسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه شورا پارلمان محلی است، افزود: شهر رشت با چالش های فراوانی مواجه است و امیدواریم که با تعامل ما بین پارلمان ملی و محلی بسیاری از دغدغه ها برطرف می شود.

  وی به تشکیل شوراها با تاکید و پیام امام راحل اشاره کرد و گفت: اصل یکصد تا یکصد و هفتم قانون اساسی به مبحث شوراها توجه کرده است و بر اساس آن به نقش و مشارکت مردم در تصمیم گیری ها اشاره شده است.

  رییس شورای اسلامی شهر رشت با ابراز گلایه از اینکه حیطه اختیارات شوراها همچنان محدود به نظارت بر شهرداری ها محدود شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه سالهاست موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زباله سوز رشت نیازمند اعتبارات ملی است/ ثبت رشت به عنوان شهر خلاق صنایع دستی یونسکو

زباله سوز رشت نیازمند اعتبارات ملی است/ ثبت رشت به عنوان شهر خلاق صنایع دستی یونسکو