مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 16:102023-01-28اقتصادي

کاهش موانع اقتصادی و مسافری میان ایران و افغانستان


با پیگیری اهداف و برنامه هایی، به دنبال این هستیم که موانع و مشکلات مختلف اقتصادی و مسافری میان ایران و افغانستان به حداقل برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحی شاکر ظهر شنبه در نشست مشترک ویژه استاندار خراسان رضوی در مرز دوغارون تایباد اظهار کرد: با پیگیری اهداف و برنامه هایی، به دنبال این هستیم که موانع و مشکلات مختلف اقتصادی و مسافری میان ایران و افغانستان به حداقل برسند.

نماینده استاندار هرات افزود: رفع برخی موانع و مسائل این دو کشور دوست و همسایه در حوزه های گوناگون می تواند کمک شایانی به افزایش سطح تعاملات و مراودات کند.

وی ادامه داد: ایران و افغانستان از گذشته ارتباطات بالایی با هم داشته اند و اشتراکات فرهنگی آنها نشان از روابط دیرینه آنها دارد.

برخی مسائل در پایانه مرزی دوغارون باید برطرف شوند مهدی دونده، فرماندار تایباد نیز در این نشست اظهار کرد: هدف از این نشست پیگیری موضوعات مطرح شده در تفاهمنامه 47 بندی پنجمین نشست مشترک اقتصادی خراسان رضوی و هرات به میزبانی این شهر غربی افغانستان است.

فرماندار تایباد افزود: برخی مسائل در پایانه مرزی دوغارون باید برطرف شوند تا با یک روند اصلاحی، خدمات مطلوبی به فعالان اقتصادی ایرانی و افغانستانی ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش موانع اقتصادی و مسافری میان ایران و افغانستان

کاهش موانع اقتصادی و مسافری میان ایران و افغانستان