مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 16:202023-01-28سياسي

استاندار یزد: همه ظرفیت ها باید پای کار طرح سامان خانواده باشند


استاندار یزد با بیان این که رویکرد فعالیت در زمینه سامان خانواده باید منجر به تسهیل ازدواج شود، گفت: با توجه به حساسیت این مهم، همه ظرفیت های باید پای کار طرح سامان خانواده قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی صبح امروز در جلسه شورای طرح سامان خانواده استان که با حضور کارشناسان و مدیران کل مرتبط با موضوع برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد فعالیت در زمینه سامان خانواده باید منجر به تسهیل ازدواج و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان شود.

وی افزود: باید برای هر بخش بر اساس دستورالعمل مشخص، وظیفه تعریف شود و میران عمل به وظایف هر دستگاه مورد رصد و ارزیابی قرار گیرد و متناسب با شرایط هر شهرستان طرح ها و برنامه های مشخص اجرای و برای همه اقدامات، ضمانت اقدام پیش بینی شود.

استاندار یزد گفت: خانواده مهمترین نهاد در جامعه است و هر اقدامی در جهت تحکیم خانواده و گسترش ازدواج و فرزندآوری مصداق عمل صالح است و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری باید در این زمینه همه ظرفیت ها بکارگیری شود.

آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزد نیز در این نشست تصریح کرد: سامان خانواده نیازمند برنامه ریزی و حمایت است و این مقوله گرفتار تشکیلات و دست اندازهای اداری نشود، زیرا دشمن کانون خانواده ها را هدف قرار داده است تا سبک زندگی ما را عوض کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: همه ظرفیت ها باید پای کار طرح سامان خانواده باشند

استاندار یزد: همه ظرفیت ها باید پای کار طرح سامان خانواده باشند