مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 16:302023-01-28اقتصادي

مشکلات آبخیزداری چهارمحال و بختیاری حل می شود


سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: 4 استان کشور از جمله چهارمحال و بختیاری به عنوان استان پایلوت برای طرح مطالعات آبخیزداری انتخاب شدند و تمام مشکلات این حوزه با سهم 11 هزار میلیارد تومانی استان از اعتبارات حل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، خسرو کیانی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری رتبه اول مدیریت را در سطح کشور به دست آورد، گفت: کشور ما جزو 10 کشور حادثه خیز جهان و استانمان نیز جزو 10 استان حادثه خیز کشور محسوب می شود.

سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از 54 حادثه شناخته شده در جهان 34 حادثه در استان ما ثبت شده است که سیل، زلزله، خشکسالی، سرمازدگی، رانش و فرونشست مهمترین حوادث هستند.

وی پیشگیری، آمادگی و پاسخ، بازخوانی و بازتوانی را مراحل کاری ستاد بحران معرفی کرد و افزود: مهمترین مرحله پیشگیری است که مهمترین حوادث را پیش بینی، رصد و برنامه ریزی می کند.

کیانی با بیان اینکه در مرحله مقابله و پاسخ در کشور زبان زد هستیم، بیان داشت: انسجام مدیریت استان در حوادث مختلف و همکاری بین بخشی بیانگر این موضوع است، همچنین 2 طرح کاهش خطر و مدیریت و پاسخ تا پایان سال اجرایی می شود که در این طرح ها برای 25 حادثه مهم استان برنامه ریزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات آبخیزداری چهارمحال و بختیاری حل می شود

مشکلات آبخیزداری چهارمحال و بختیاری حل می شود