مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 16:402023-01-28سياسي

خبر خوب؛ ارفاقات قانونی برای زندانیان تهران به مناسبت دهه فجر


معاون قضایی رییس کل دادگستری تهران گفت: به مناسبت دهه فجربه تمامی واحدهای قضایی دادگستری تهران اعلام شده تا اسامی افرادی که در پرونده های مختلف این واحدها بر اساس دستورالعمل ها مشمول ارفاقات قانونی می شوندرا اعلام کنند تا اقدامات لازم برای برخورداری .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از رسانه و ارتباطات دادگستری کل استان تهران، اولین نشست ستاد گرامیداشت مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور سیدرضا سجودی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان تهران و مرتضی تورک و رییس حوزه ریاست دادگستری، داراب رحمتی معاون مالی عمرانی و پشتیبانی  و دیگر اعضا در حوزه ریاست دادگستری استان تهران برگزار شد.

  سیدرضا سجودی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان تهران در این نشست ضمن گرامیداشت ایام پر فضیلت ماه رجب و دهه مبارک فجر اظهار کرد: هر ساله ستاد بزرگداشت دهه فجر توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و در جهت برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم در این ایام تشکیل می شود که برگزاری مراسم در سال جاری از  اهمیت ویژه ای برخوردار است.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان تهران فراهم سازی زمینه بهره گیری هر چه بیشتر از امکانات و ظرفیت های دستگاه قضایی و سازمان های وابسته در بزرگداشت مناسبت های سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب؛ ارفاقات قانونی برای زندانیان تهران به مناسبت دهه فجر

خبر خوب؛ ارفاقات قانونی برای زندانیان تهران به مناسبت دهه فجر