مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 17:252023-01-28حوادث

کشف کالای قاچاق میلیاردی در پردیس


فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف کالای قاچاق لوازم خانگی و کشف 2 دستگاه موتور سیکلت قاچاق به ارزش تقریبی 38 میلیارد درپردیس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر وجود تعدادی لوازم خانگی در انباری در شهر بومهن، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران کلانتری 12 بومهن به همراه عوامل آگاهی این فرماندهی پس از اخذ مجوز قضایی به محل اعزام و در بازرسی از محل، موفق به کشف 2 دستگاه موتور سیکلت قاچاق، 4 دستگاه گاز رومیزی، یک دستگاه ماشین لباسشویی، 2 عدد یخچال و 2 عدد جاروبرقی قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان این که کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 38 میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: یک نفر متهم در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار عزیزی بیان کرد: پدیده شوم قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی در جامعه محسوب می شود و پلیس با افرادی که بخواهند با واردات کالای قاچاق به اقتصاد کشور ضربه وارد کنند در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کالای قاچاق میلیاردی در پردیس

کشف کالای قاچاق میلیاردی در پردیس