مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 17:402023-01-28اقتصادي

104 معدن در مازندران تعطیل است/تدوین برنامه راهبردی معادن


استاندار مازندران با اشاره به تعطیلی 104 واحد معدنی در استان راه اندازی این واحدها را ضروری خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدمحمود حسینی پور در جلسه شورای معادن استان با عنوان اینکه اداره کل صمت در سه موضوع صنعت، معدن و تجارت، مسئولیت دارد لذا در هر سه موضوع ضرورت آسیب شناسی و مسئله یابی باید صورت گیرد، خاطرنشان کرد: ظرفیت های معدنی مناسبی در استان مازندران وجود دارد که هرگاه بحث معدن را در استان مطرح می کنیم می بایست به فکر آورده های مالی و ارزش افزوده پس از استخراج باشیم چرا که ارزش افزوده معادن موضوع مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: 104 واحد معدنی استان مازندران در حال حاضر تعطیل هستند که در این جلسه مصوب کردیم نسبت به راه اندازی مجدد این واحدها اقدام شود.

این مسئول اضافه کرد: تحولی را در اداره کل صمت و در سه بخش صنعت، معدن و تجارت می بایست شاهد باشیم که در همین راستا دستور دادیم سه میز صنعت، معدن و تجارت با حضور کارشناسان ارشد این سه بخش فعال شود.

حسینی پور، افزود: هرچقدر بتوانیم موضوعات مربوط به صمت را به اهل فن بسپاریم شاهد اقدامات قابل توجهی خواهیم بود و اداره کل صمت می بایست طوفان فکری ایجاد کند و در حوزه صنعت می بایست اقدامات مهم را رقم بزنیم چراکه ظرفیت های مناسبی در صنعت استان وجود دارد و لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

104 معدن در مازندران تعطیل است/تدوین برنامه راهبردی معادن

104 معدن در مازندران تعطیل است/تدوین برنامه راهبردی معادن