مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 17:502023-01-28اقتصادي

قرارداد صادرات محصولات گروه سایپا به بلاروس و روسیه امضا شد


مراسم امضای قرارداد صادرات محصولات گروه سایپا به کشور های روسیه و بلاروس با حضور معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، سفیر کشور بلاروس در جمهوری اسلامی ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از سایپانیوز، منوچهر منطقی با اظهار خوشنودی در خصوص این رخداد، گفت: به هنگام سفر نخست وزیر کشور بلاروس به ایران، موضوع صادرات خودرو از ایران به بلاروس مطرح و خواسته شد که خودرو های تولیدی ایران به بلاروس صادر شوند.

او افزود: بلاروس خواهان فعالیت مجدد واحد های صنعتی در آن کشور است که بخش اول آن موارد مطرح شده در این نشست اجرایی و عملیاتی می شود و امیدوارم که با کمک سفیر بلاروس بخش دوم طی ماه های آینده آغاز شود و ما بتوانیم زمینه های تولید مشترک را در کشور بلاروس در کارخانه مشترکی که ایجاد شده بود، فراهم کنیم.

منطقی تصریح کرد: موضوع دیگر در خصوص تبادل تجاری برای تکمیل زنجیره تأمین جهت تولید مشترک اتوبوس بود که این موضوع را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد تا به یک قرارداد و همکاری مشترک منجر شود.

او افزود: یکی از اهدافی که وزارت صمت جمهوری اسلامی ایران در بخش حمل و نقل دنبال می کند، گسترش همکاری با کشور های CIS به خصوص کشور بلاروس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد صادرات محصولات گروه سایپا به بلاروس و روسیه امضا شد

قرارداد صادرات محصولات گروه سایپا به بلاروس و روسیه امضا شد