مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 17:552023-01-28سياسي

کتاب «کردستان به روایت حاج حسین دقیقی» به زودی منتشر می شود


مدیر گروه مطالعات فرهنگی مرکز اسناد دفاع مقدس گفت: کتاب «کردستان به روایت حاج حسین دقیقی» یکی از کتاب های موضوع کردستان و اتفاقات و حوادث کردستان به زودی منتشر می شود.

- مدیر گروه مطالعات فرهنگی مرکز اسناد دفاع مقدس گفت: کتاب کردستان به روایت حاج حسین دقیقی یکی از کتاب های موضوع کردستان و اتفاقات و حوادث کردستان به زودی منتشر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن علایی فعال مدیر گروه مطالعات فرهنگی و اجتماعی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با اشاره به اینکه کردستان به روایت حاج حسین دقیقی عنوان یکی از کتاب هایی است که در حال تدوین و مراحل پایانی انتشار است، گفت: این کتاب خاطرات سردار سرتیپ پاسدار حاج حسین دقیقی از فرماندهان کردستان و هشت سال دفاع مقدس است.

ایشان از فرماندهان شاخص کردستان بودند؛ همرزم شهید بروجردی، جاویدالاثر متوسلیان و شهید ناصر کاظمی و مسئولیت های متعددی در استان های کردستان و کرمانشاه بر عهده داشتند؛ فرمانده سپاه کرمانشاه و همچنین کردستان بودند و نقش مؤثری در آزادسازی بعضی از مناطق قابل توجه در کردستان را داشتند.

وی با یادآوری اینکه کتاب تاریخ شفاهی سردار دقیقی در دوران دفاع مقدس توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس تهیه و منتشر شده است، ادامه داد: ایشان با توجه به تعهد و مسئولیتی که درک می کنند، کتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «کردستان به روایت حاج حسین دقیقی» به زودی منتشر می شود

کتاب «کردستان به روایت حاج حسین دقیقی» به زودی منتشر می شود