مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 18:002023-01-28فرهنگي

«شاهزاده شامپیا» به کانون می آید


نمایش آهنگین «شاهزاده شامپیا» به نویسندگی منوچهر اکبرلو و کارگردانی احسان مجیدی از روز 13 بهمن در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون به صحنه می رود.

- نمایش آهنگین شاهزاده شامپیا به نویسندگی منوچهر اکبرلو و کارگردانی احسان مجیدی از روز 13 بهمن در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون به صحنه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این اثر با تکنیک انگشتی، دستکشی، ماریونت، سایه و عروسک های خلاق تولید شده است.

نمایش دنیای خیال انگیز من به نویسندگی و کارگردانی بهناز مهدی خواه که اجرای آن در تابستان 1399 پس از مدت کوتاهی به دلیل شیوع سویه های مختلف بیماری کرونا متوقف شده بود، مناسب گروه سنی خردسال و کودک است.

در خلاصه این نمایش آمده است: بازیگری با یک دامن خیلی بزرگ خودش را هنرمند معرفی می کند و می گوید با دنیای آدم ها سرو کار دارد، آدم هایی که دنیای شان هر کدام یک رنگ است، اما دنیای خود او رنگ و وارنگ است، مثل رنگین کمان.

او توضیح می دهد که وقتی بچه بود دنیایش یک جورایی سیاه و سفید بود و یک اتفاق باعث شد دنیایش رنگی شود؛ اتفاقی که در کودکی اش افتاد.

نمایش دنیای خیال انگیز من سال 98 به عنوان نمایش برگزیده بخش خردسال مرکز ملی اسیتژ ایران معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شاهزاده شامپیا» به کانون می آید

«شاهزاده شامپیا» به کانون می آید