مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 18:002023-01-28سياسي

ارزش های فرهنگی هدف جنگ ترکیبی دشمن است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه ارزش های فرهنگی، هدف جنگ ترکیبی دشمن است، گفت: تنها راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن اجرای مناسب برنامه های جهاد تبیین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی غروب شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه برنامه های مرتبط با جهاد تبیین می بایست به ایجاد نشاط فرهنگی و اجتماعی منتهی شود، ابراز داشت: می بایست برنامه ها به نحوی اجرایی شوند که بتواند در راستای شبه زدایی از موضوعات فرهنگی و اجتماعی نیز تاثیرگذار باشد.

وی ضمن بیان اینکه انقلاب، ولایت فقیه و رهبری، مردم و ارزش های فرهنگی و مکتبی از عوامل حفظ نظام هستند، افزود: هر یک از موضوعات مذکور در جنگ ترکیبی دشمن هدف قرار گرفتند و بارها شاهدیم که در فتنه و دسیسه های خود روی این اهداف برنامه ریزی دارند و از این طریق خواستند برنامه های خود را به اجرا برسانند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان ایتکه دشمن می خواهند مردم را از انقلاب جدا کنند، ابراز داشت: ابزار دشمن برای رسیدن به اهداف نا امید سازی بین مردم است و دشمن در این جهت کار می کند که بتواند با ایجاد شکاف به درون کشور نفوذ کرده و انقلاب را به زانو درآورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش های فرهنگی هدف جنگ ترکیبی دشمن است

ارزش های فرهنگی هدف جنگ ترکیبی دشمن است