مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 18:152023-01-28اقتصادي

کاهش کشت صیفی جات در اردستان نسبت به سال گذشته


کشت صیفی جات در شهرستان اردستان نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد امینی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شهرستان اردستان بر عرضه محصولات پروتیینی جهاد کشاورزی نظارت می شود و با توجه به گران شدن گوشت و رعایت نرخ مصوب اتحادیه و ستاد تنظیم بازار از شهروندان درخواست می شود، موقع خرید به لیبل مشخصات لاشه دقت کنند.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده تخلف که شامل انواع گران فروشی و تقلب می شود مراتب را به سامانه 124 و یا به اداره بازرسی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان منعکس کنند.

امینی خاطرنشان کرد: عرضه گوشت منجمد تنظیم بازار در سطح فروشگاه های شهرستان اردستان انجام شده است که مشکلی نیز در جهت تهیه و توزیع آن وجود ندارد و ادامه خواهد داشت.

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان اردستان با اشاره به درجه بندی نانوایی های سطح شهر بر اساس کیفیت نان به چهار درجه خاطرنشان کرد: نانوایی هایی که نان باکیفیت و خدمات خوب به مردم ارائه می دهند تشویق و به عنوان درجه A معرفی می شوند؛ همچنین نانوایی ها باید ارائه نان باکیفیت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی تاکید کرد: نظارت بر نحوه پخت نان در این شهرستان توسط شورای آرد و نان انجام می شود و کم فروشی و توزیع نان بی کیفیت از سوی نانوایان در شهرستان قابل قبول نیست و به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش کشت صیفی جات در اردستان نسبت به سال گذشته

کاهش کشت صیفی جات در اردستان نسبت به سال گذشته