مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 18:202023-01-28سياسي

شرکت در دادگاه به صورت مجازی در خراسان شمالی فراهم است


رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: هم اکنون برگزاری دادگاه آنلاین در خراسان شمالی فراهم هست و هر یک از طرفین دادگاه می تواند از یکی از شیوه های حضوری یا مجازی برای شرکت در دادگاه استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده، رییس کل دادگستری خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: برگزاری دادگاه آنلاین موجب کاهش هزینه و صرفه جویی در وقت مراجعین و همچنین  تسهیل و تسریع در فرایند انجام امور قضایی و جریان رسیدگی به پرونده ها می شود.

وی با اشاره سازوکارهای پیش بینی شده در قالب دادرسی الکترونیک برای طرفین پرونده در دادگستری کل استان، گفت: تمامی پیامک های ارسالی قوه قضاییه از سرشماره ADLIRAN به اشخاص پرونده ارسال می گردد و همچنین پیامک اطلاع رسانی جهت اعلام نحوه حضور و ورود به جلسه مجازی نیز از طریق همین سرشماره به تلفن همراه فرد یا افرادی که پیش از این در سامانه ثنا ثبت نموده اند، ارسال می شود.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی افزود: در این سامانه لینک پیش بینی شده به منظور ورود اشخاص جهت  اعلام  نحوه حضور به دو شکل ویدئوکنفرانس و یا حضوری تعیین شده و در صورتی که شخص، نحوه حضور خود را به صورت ویدئوکنفرانس انتخاب نماید باید مبلغ 200 هزار ریال به عنوان هزینه شرکت در جلسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در دادگاه به صورت مجازی در خراسان شمالی فراهم است

شرکت در دادگاه به صورت مجازی در خراسان شمالی فراهم است