مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 18:502023-01-28سياسي

«بیماران صعب العلاج» پوشش بیمه ای رایگان را از سامانه شهروندی دریافت کنند


نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: با سامانه ای شدن پوشش بیماران خاص و صعب العلاج در کشور، پرونده بیماران واقعی شناسایی می شود و با نشان دار کردن آن ها، - فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و عضو ناظر مجمع نمایندگان در کارگروه بیماران خاص و صعب العلاج در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین، اظهار کرد: سومین جلسه کارگروه بیماران خاص و صعب العلاج برگزار شد و بر این اساس تاکنون 457 میلیون تومان به 49 پرونده مرتبط اختصاص یافته است.

وی افزود: این اقدام در راستای عدالت اجتماعی و کاهش هزینه های بیماران و کمک به خانواده های دارای بیماران خاص و صعب العلاج صورت گرفته که تاکنون وجود نداشته است و این امر نشان می دهد بحث حمایت از بیماران خاص و خانواده های آن ها برای ما اهمیت دارد.

نماینده قزوین، البرز و آبیک خاطر نشان کرد: 5 درصد اعتبار این موضوع در دست شورا است و 95 درصد باقی به شکل بسته های خدمتی برای افراد دارای بیکاری در 27 بیماری تعریف شده و سایر 80 عنوان بیماری بسته خدمتی ندارند.

محمدبیگی یادآور شد: بیماری هایی که بسته خدمتی ندارند به صورت موردی با معرفی به کارگروه و با برگزاری جلسات کمیته این کارگروه به شکل فنی با ارائه اسناد و مدارک بیماری، به آن ها هزینه پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بیماران صعب العلاج» پوشش بیمه ای رایگان را از سامانه شهروندی دریافت کنند

«بیماران صعب العلاج» پوشش بیمه ای رایگان را از سامانه شهروندی دریافت کنند