مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 19:002023-01-28اقتصادي

104 واحد معدنی تعطیل در مازندران تعیین تکلیف می شوند


استاندار مازندران، راه اندازی 104 واحد معدنی مازندران که در حال تعطیلی است را ضروری دانست و گفت: ظرفیت های معدنی مناسبی در مازندران وجود دارد که هرگاه بحث معدن مطرح می شود باید به فکر آورده های مالی و ارزش افزوده پس از استخراج باشیم.

- سیدمحمود حسینی پور امروز در جلسه شورای معادن استان مازندران با اشاره به اینکه اداره کل صمت در سه موضوع صنعت، معدن و تجارت مسئولیت دارد لذا در هر بخش ضرورت آسیب شناسی و مسئله یابی باید صورت گیرد، اظهار کرد: ظرفیت های معدنی مناسبی در مازندران وجود دارد که هرگاه بحث معدن مطرح می شود باید به فکر آورده های مالی و ارزش افزوده پس از استخراج باشیم.

وی راه اندازی 104 واحد معدنی مازندران که در حال تعطیلی است را ضروری دانست و گفت: به خاطر ایجاد تحول در اداره کل صمت سه میز صنعت، معدن و تجارت فعال می شود چرا که در بحث تجارت شاهد تلاطم هایی در بازار هستیم؛ به نوعی نتوانستیم در حوزه تجارت ماموریت های مهم را دنبال کنیم.

حسینی پور با تاکید بر بهره وری از معادن مازندران که ظرفیت خوبی برای اقتصادی این استان محسوب می شود، خاطرنشان کرد: در مازندران باید شاهد صادرات محصولات معدنی باشیم.

نماینده عالی دولت در مازندران، تصریح کرد: پیرامون بهره وری در مازندران چند صدایی وجود ندارد چرا که این مسائل به ضرر استان و مردم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

104 واحد معدنی تعطیل در مازندران تعیین تکلیف می شوند

104 واحد معدنی تعطیل در مازندران تعیین تکلیف می شوند