مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 19:102023-01-28سياسي

گفت وگوهای دینی احیاگر اخلاق در جوامع معاصر است


رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در دور دوم گفت وگوی دینی اسلام و مسیحیت آفریقای جنوبی با تأکید بر اینکه در نظام اخلاقی اسلام، هدف اصلی رفتارهای اخلاقی، - رسیدن به کمال و تقرب به خداوند است، گفت: گفت وگوهای دینی احیاگر اخلاق در جوامع معاصر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی پور، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رییس شورای سیاستگذاری و هماهنگی گفت وگوی ادیان جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی خود در دومین گفت وگوی دینی اسلام و مسیحیت آفریقای جنوبی با اشاره به اهمیت برگزاری این دور از گفت وگوها گفت: آفریقای جنوبی و شخصیت های مذهبی آن، جایگاه ارزشمندی در سطح جهانی دارند.

اخیراً با عالیجناب جری پیلای در شورای جهانی کلیساها آشنا شدم و از اینکه یک شخصیت آفریقایی، دبیرکلی این شورا را عهده دار شده است، بسیار خرسند شدم.

وی اظهار داشت: عنوان دور دوم گفت وگوهای ما اخلاق در ادیان است.

تاریخچه گفت وگوهای اخلاقی در میان انسان ها به درستی روشن نیست، اما ردپای گفتارهای اخلاقی در کهن ترین آثار دینی و غیردینی انسان ها کاملا مشهود است.

خداوند؛ محور همه ارزش های دینی و قرآنی رییس شورای سیاستگذاری و هماهنگی گفت وگوی ادیان ایران افزود: اهمیت اخلاق در تفکرات و اندیشه های آدمی به دلیل نقش اخلاق در راه و روش زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوهای دینی احیاگر اخلاق در جوامع معاصر است

گفت وگوهای دینی احیاگر اخلاق در جوامع معاصر است