مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 19:252023-01-28ورزشي

ظرفیت استان البرز در رشته سواکاری بسیار بالاست


تعامل بسیار خوبی با باشگاه های سوارکاری در سطح کشور به ویژه استان البرز داریم و امیدواریم با حمایت وزارت ورزش و جوانان مشکلات پیش روی باشگاه داران را هر چه سریعتر برطرف کنیم.

- ایسنا/البرز سرپرست فدراسیون سوارکاری گفت: تعامل بسیار خوبی با باشگاه های سوارکاری در سطح کشور به ویژه استان البرز داریم و امیدواریم با حمایت وزارت ورزش و جوانان مشکلات پیش روی باشگاه داران را هر چه سریعتر برطرف کنیم.

رضا زندی خواری در حاشیه برگزاری کلاس های مربیگری و داوری درجه سه پرش که به میزبانی باشگاه ایرانمهر چهارباغ و مجموعه شریعتی کرج در حال برگزاری است در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: ظرفیت استان البرز در سوارکاری بسیار بالا است.

در تلاش هستیم تا در آینده از ظرفیت باشگاه های سوارکاری دراین استان که از پتانسیل های بالایی برخوردار هستند در جهت برگزاری مسابقات بیشتر بهره ببریم .

سرپرست فدراسیون سوارکاری با تقدیر از عملکرد هیات سوارکاری استان البرز تصریح کرد: موقعیت خاص و جغرافیایی استان البرز این پتانسیل را در ورزش سوارکاری ایجاد کرده که فدراسیون با توجه به این پتانسیل ها میزبانی کلاس های مربیگری و داوری را به استان البرز محول نماید.

زندی با اشاره به اینکه کلاس های مربیگری و داوری درجه سه پرش پس از 12 سال توسط کمیته آموزش این فدراسیون تشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت استان البرز در رشته سواکاری بسیار بالاست

ظرفیت استان البرز در رشته سواکاری بسیار بالاست