مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 19:252023-01-28سياسي

دهه فجر 71 عنوان برنامه شاخص در خراسان جنوبی اجرا می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تاکنون 71 عنوان برنامه شاخص برای دهه فجر طراحی شده است، گفت: بهترین تبلیغ برای انقلاب خدمت به مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، حجت الاسلام محسن مشرفی عصر شنبه در جلسه ستاد دهه فجر با اشاره به ضرورت تبیین ایام الله های مختلف اظهارکرد: آگاهی و آشنایی آحاد جامعه با فلسفه انقلاب اسلامی و دهه فجر را در برنامه ها مد نظر قرار دهیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: اگر مسابقه، جشنواره، همایش، اجرای سرود و … برگزار می کنیم در نهایت می خواهیم به سؤالات ذهنی جوان پاسخ گفته و چرایی انقلاب اسلامی را به او معرفی کنیم.

جوانان از دستاوردهای انقلاب مطلع شوند مشرفی گفت: وقتی هجمه به انقلاب اسلامی، مقدسات، رهبر انقلاب اسلامی و … انجام می شود بالعکس مردم جامعه بیشتر به سمت فهم اسلام و انقلاب می روند.

وی با طرح چند سؤال اظهارکرد: جوان ما باید بداند که انقلاب چگونه و به دست چه کسانی به پیروزی رسید، چه دستاوردهایی داشته و چه افق هایی پیش روی او است.

رییس ستاد دهه فجر خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه باید با حکمت، موعظه و جدال احسن مباحث را به پیش ببریم، بیان کرد: در عمل باید شیرینی انقلاب اسلامی در زندگی مردم حس شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر 71 عنوان برنامه شاخص در خراسان جنوبی اجرا می شود

دهه فجر 71 عنوان برنامه شاخص در خراسان جنوبی اجرا می شود