مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 20:012023-01-28سياسي

فضای مجازی و ترویج ازدواج های لاکچری/ وقتی رسانه مسؤولیت خود را به فراموشی می سپارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رسانه و فضای مجازی شاید از دید عموم پنهان باشند اما تأثیرگذاری بسیار زیادی در موضوعات مختلف ازجمله ازدواج دارند.

  بالا رفتن سن ازدواج، الگوبرداری های نادرست و ترویج فرهنگ اشتباه که به کمک فضای مجازی در میان جوانان رایج است، امروز به یک چالش تبدیل شده است.

  مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس در این باره به خبرگزاری فارس گفت: امروزه قدرت در دست رسانه و فضای مجازی است، اغلب مردم متأثر از فضای رسانه ای هستند و جدال در این حوزه گاه فرهنگ ها را به تقابل و تعارض می کشاند و همین امر موجبات تهاجم فرهنگی در زمینه های مختلف را نیز فراهم می کند.

  زهرا یقطین اظهار داشت: ازدواج سنت الهی و مایه آرامش انسان است که خداوند به انسان ها عطا کرده، بقای نسل، آرامش روحی و جسمی و زندگی رو به روال و آرام در پرتو تشکیل خانواده موفق نمایان می شود و زندگی را به کام انسان خوش تر می کند.

  وی افزود: جوانان ما حق دارند از آموزش های لازم و فرهنگ سازی های صحیح بهره مند شوند تا بتوانند یک زندگی سالم را آغاز کنند اما مشکل اینجاست که فضای مجازی افسار گسیخته در صدد گمراهی جوانان ما است.

  مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس گفت: کم کاری رسانه هم در این زمینه مشخص و واضح است، اغلب فیلم ها و سریال های ساخته شده مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی و ترویج ازدواج های لاکچری/ وقتی رسانه مسؤولیت خود را به فراموشی می سپارد

فضای مجازی و ترویج ازدواج های لاکچری/ وقتی رسانه مسؤولیت خود را به فراموشی می سپارد