مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 20:052023-01-28اقتصادي

تولید و کاشت 16 میلیون اصله نهال طی چهار سال در استان مرکزی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: طی 4 سال آینده باید 16 میلیون اصله نهال در استان تولید و کشت شود.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: طی 4 سال آینده باید 16 میلیون اصله نهال در استان تولید و کشت شود.

عبدالحسین محمدی 8 بهمن در حاشیه جلسه هم اندیشی با سازمان های مردم نهاد در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت اظهار کرد: طرح کاشت یک میلیارد نهال در کشور توسط رییس جمهوری مطرح و به استان ها ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه پیرو این طرح 16 میلیون نهال در استان مرکزی کاشته می شود، گفت: در این راستا طی 4 سال 16 میلیون اصله نهال در استان تولید و در عرصه های منابع طبیعی و اراضی مستعد و اطراف صنایع کاشته می شود.

محمدی بیان کرد: به منظور اجرای این طرح با سمن ها جلساتی برگزار شد تا بتوانیم این طرح را به خوبی در استان صنعتی مرکزی که درگیر آلودگی است، اجرایی کنیم و صنایع نیز یکی از ارکان مهم این طرح با توجه به مسئولیت های اجتماعی شان هستند.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط زیست محیطی استان مرکزی صنایع باید حتما در چنین طرح هایی مشارکت داشته باشند، گفت: این صنایع باید منابع طبیعی را در تولید سالانه 4 میلیون اصله نهال کمک کنند و آلودگی که مردم را آزار می دهد کنترل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و کاشت 16 میلیون اصله نهال طی چهار سال در استان مرکزی

تولید و کاشت 16 میلیون اصله نهال طی چهار سال در استان مرکزی