مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 20:102023-01-28سياسي

ایجاد ردیف مستقل بودجه زیارت را باید به فال نیک گرفت


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: با پیگیری استاندار خراسان رضوی و جمعی از نماینگان مجلس برای سال آینده و در بودجه پیشنهادی دولت به مجلس شورای اسلامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، رضا جمشیدی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان رضوی در مشهداظهار کرد:با پیگیری استاندار خراسان رضوی و جمعی از نماینگان مجلس برای سال آینده و در بودجه پیشنهادی دولت به مجلس شورای اسلامی، ردیف مستقلی برای موضوع زیارت در نظر گرفته شده است که باید این اقدام را به فال نیک گرفت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی افزود: گرچه رقم ردیف پیشنهادی برای چهار شهر مذهبی مشهد، قم، شیراز و شهر ری، 100 میلیارد تومان است ولی امید است با تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شاهد افزایش رقم این ردیف باشیم.

وی ادامه داد: سال 1401 این ردیف در بودجه نبود و رقم 200 میلیارد تومان با تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استاندار خراسان رضوی در فرایند تصویب بودجه استانی به رقم اعتبارات خراسان رضوی اضافه شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت:همچنین در این نشست وضعیت اعتباری سال 1401 توضیح داده شد که رقم اعتبارات عمرانی حدود سه هزار و 200 میلیارد تومان است که 30 درصد آن تاکنون تخصیص پیدا کرده است و در ماه های دیگر شاهد افزایش رقم تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد ردیف مستقل بودجه زیارت را باید به فال نیک گرفت

ایجاد ردیف مستقل بودجه زیارت را باید به فال نیک گرفت