مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 20:302023-01-28سياسي

لزوم همراهی مردم برای اجرای سیاست های مبارزه با قاچاق در اردبیل


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: همراهی مردم با توجه به پیچیدگی های حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اجرای بسیاری از سیاست ها و تصمیمات دولت لازم و ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان عصر شنبه در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار کرد: همراهی مردم با توجه به پیچیدگی های حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اجرای بسیاری از سیاست ها و تصمیمات دولت لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه دست اندرکاران این عرصه باید با دقت و هوشمندی کامل تمهیدات لازم را برای جلوگیری از سوءاستفاده افراد خاطی از تصمیمات دولت اتخاذ کنند، گفت: دولت سیزدهم با تلاش های شبانه روزی خود سعی در حل مسائل معیشتی مردم داشته و با حساسیت و جدیت ویژه برای تأمین کالاهای اساسی و سوخت اقدام می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به سودجویی برخی افراد فرصت طلب جهت کسب سودهای هنگفت از مسیر قاچاق سوخت گفت: باید مأموران گمرک و سایر متولیان این امر برای جلوگیری از خروج این سرمایه های ملی با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، با جدیت و حساسیت بیش تری اقدامات لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همراهی مردم برای اجرای سیاست های مبارزه با قاچاق در اردبیل

لزوم همراهی مردم برای اجرای سیاست های مبارزه با قاچاق در اردبیل