مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 20:452023-01-28سياسي

نگرانی از تضعیف فرهنگ به بهانه گردشگری


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: ما نگران تضعیف مسائل فرهنگی و اعتقادی به بهانه توسعه گردشگری هستیم و باید مراقبت های بیشتر در این حوزه انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان عصر شنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: این تعبیر غلطی است که ما برای حوزه های اقتصادی، سیاسی و عمرانی بخواهیم پیوست فرهنگی تعریف کنیم در حالی که انقلاب اسلامی ما، انقلاب فرهنگی و تمدن ساز است و باید بالاترین جایگاه را در این حوزه شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: بهتر است اقتصاد و سیاست از فرهنگ حرف شنوی داشته باشند و این فرهنگ است که اصالت و هویت یک جامعه را روشن می کند و انقلاب اسلامی نیز بیشترین اهتمام را در این حوزه انجام داده است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل ضرورت زانو زدن به اقتصاد و سیاست را در برابر فرهنگ یادآور شد و گفت: اگر پیوستی نیز نیاز است باید در حوزه اقتصادی و سیاسی شکل بگیرد و فرهنگ به عنوان یک اصل در اولویت نگاه ها و برنامه ریزی ها باشد.

قاسمیان ضرورت انجام کارهای بزرگ را در حوزه فرهنگ و رشد متناسب با ظرفیت های فرهنگی کشور و استان اردبیل را ضروری خواند و افزود: اگر فرهنگ در جامعه نادیده گرفته شود، نباید انتظار توسعه جامعه انسانی را داشته باشیم چرا که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از تضعیف فرهنگ به بهانه گردشگری

نگرانی از تضعیف فرهنگ به بهانه گردشگری