مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 21:002023-01-28اقتصادي

تراکنش نانوایی های متخلف ایلام رصد می شود


مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: تخلف تراکنش کارتخوان های نانوایی ها مانند تراکنش های تکراری یا اضافی به منظور هدفمندسازی توزیع آرد به نانوایی ها با اتصال کارتخوان این واحدها به سامانه فروش آرد و نان موسوم به سامانه نانیو رصد و شناسایی می شود.

- نادری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: تخلف تراکنش کارتخوان های نانوایی ها مانند تراکنش های تکراری یا اضافی به منظور هدفمندسازی توزیع آرد به نانوایی ها با اتصال کارتخوان این واحدها به سامانه فروش آرد و نان موسوم به سامانه نانیو رصد و شناسایی می شود.

وی افزود: فعالیت کارتخوان نانوایی ها متصل به بانک مرکزی بوده و   سامانه نانینو همه تراکنش های نانوایی ها را بررسی و گزارش می کند.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ایلام گفت: بر اساس فعالیت های واقعی بانکی نانوایی ها به آنها آرد یارانه ای داده خواهد شد.

نادری ادامه داد: نانوایی ها در راستای طرح هدفمندسازی توزیع آرد یارانه ای، بر اساس تراکنش واقعی آرد سهمیه ای دریافت می کنند.

  وی با اشاره به اینکه همه نانوایی ها مجهز به کارتخوان متصل به بانک مرکزی هستند گفت:  در گام بعدی یک کارت خرید نان در اختیار واحدهای نانوایی قرار داده می شود تا مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکنش نانوایی های متخلف ایلام رصد می شود

تراکنش نانوایی های متخلف ایلام رصد می شود