مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 21:552023-01-28اقتصادي

16 میلیارد تومان ماشین آلات مدیریت بحران خریداری شد


در مجموع، طی سال جاری بالغ بر 16 میلیارد تومان ماشین آلات مدیریت بحران خریداری و تحویل شهرستان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین افشاری عصر شنبه در شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان تویسرکان بیان کرد: در سفر رییس جمعیت هلال احمر کشور به شهرستان یک دستگاه خودرو امداد جاده ای کامل و آمبولانس صفر با قیمت 10 میلیارد تومان به شهرستان تویسرکان داده شد.

وی بابیان اینکه شهرداری تویسرکان با مشکل تجهیزات مواجه بود که با پیگیری های انجام شده که چهار دستگاه لودر برای استان خریداری شده بود و توسط استاندار یه دستگاه لودر 3 میلیارد تومانی به صورت رایگان به شهرستان تویسرکان تعلق گرفت، عملکرد دستگاه های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران را مناسب دانست.

فرماندار تویسرکان خاطرنشان کرد: باید هماهنگی و هم افزایی لازم را با هم داشته باشید؛ چراکه مدیریت بحران تعارف بردار نیست.

افشاری با بیان اینکه منابع انرژی گاز و برق ارتباط تنگاتنگی با هم دارند؛ افزود: یکی از وسایلی که بیشترین برق را مصرف می کند کولر گازی است و برای تولید برق نیز بیشترین گاز را استفاده می کنیم، بنابراین صرفه جویی هر دو انرژی با هم در ارتباط است.

وی یادآور شد: در زمانی که حوادث طبیعی مانند بارش سنگین برف رخ می دهد هیچکس نباید روی دستگاه های عضو شورای مدیریت بحران فشار بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 میلیارد تومان ماشین آلات مدیریت بحران خریداری شد

16 میلیارد تومان ماشین آلات مدیریت بحران خریداری شد