مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 22:002023-01-28سياسي

استفاده از ظرفیت نخبگانی در اجرای موفق قانون جوانی جمعیت


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بر استفاده از ظرفیت نخبگانی در اجرای موفق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تأکید کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بر استفاده از ظرفیت نخبگانی در اجرای موفق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تأکید کرد.

محمدرضا طالبی، امروز شنبه 8 بهمن در جلسه قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار کرد: لازم است در بحث تبیین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از ظرفیت علمایی و نخبگانی بهره ببریم تا بحث فرزند آوری بر اساس آموزه های دینی برای مردم تشریح شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تأکید بر این که یکی از عوامل مؤثر در اجرای موفق طرح های کلان، گفتمان سازی است، تصریح کرد: در این خصوص باید متولیان امر نظیر صدا و سیما و سایر رسانه ها اقدامات لازم را به ویژه در فضای مجازی پر شتاب انجام دهند تا مردم به قوانین آشنا شوند؛ آشنایی مردم با قوانین مطالبه گری آنها را به دنبال خواهد داشت.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به اینکه در راستای تشریح ایرادات وارده بر قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت جلسه ای با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: لازم است در آن جلسه، متولیان اجرای این قانون اشکالات مترتب بر آن را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت نخبگانی در اجرای موفق قانون جوانی جمعیت

استفاده از ظرفیت نخبگانی در اجرای موفق قانون جوانی جمعیت