مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 22:252023-01-28سياسي

روابط دو کشور بر پیوندهای تاریخی ناگسستنی بنیان نهاده شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در گفتگوی تلفنی شامگاه شنبه حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی و «الهام علی اف» رییس جمهوری آذربایجان مراتب تسلیت دولت و ملت ایران بابت حادثه سفارت آذربایجان در تهران به وی ابلاغ شد.

- رییس جمهور در تماس تلفنی با رییس جمهور آذربایجان گفت: دولت های ایران و آذربایجان، اجازه نمی دهند روابط فیمابین تحت تاثیر القائات بدخواهان دو ملت قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در گفتگوی تلفنی شامگاه شنبه حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی و الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان مراتب تسلیت دولت و ملت ایران بابت حادثه سفارت آذربایجان در تهران به وی ابلاغ شد.

رییس جمهور با اشاره به ماموریت دستگاه های ذی ربط برای پیگیری ابعاد این واقعه، با ملت و دولت آذربایجان ابراز همدردی کرد.

رییسی همچنین با بیان اینکه روابط دوستانه و برادرانه دو ملت ایران و آذربایجان بر پیوند های فرهنگی و تاریخی ناگسستنی بنیان نهاده شده است، اظهار داشت: دولت های ایران و آذربایجان، اجازه نمی دهند روابط فیمابین تحت تاثیر القائات بدخواهان دو ملت قرار گیرد.

الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان نیز در این گفتگوی تلفنی با تشکر از ابراز همدردی و تسلیت رییسی به دولت و مردم کشورش تصریح کرد: این یک جنایت غیرمنتظره بود، ولی همکاری دو کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط دو کشور بر پیوندهای تاریخی ناگسستنی بنیان نهاده شده است

روابط دو کشور بر پیوندهای تاریخی ناگسستنی بنیان نهاده شده است