مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 22:352023-01-28اجتماعي

66 پروژه مسکن و اشتغال مددجویان بهزیستی افتتاح می شود


مدیرکل بهزیستی استان زنجان از افتتاح66پروژه مسکن و طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان خبر داد و گفت: هزار تسهیلگری اشتغال برای توانمند سازی جامعه هدف صورت پذیرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سلمان حسینی روز شنبه گفت: بهزیستی مولود انقلاب اسلامی است و توانسته با ارائه خدمات حمایتی و تخصصی بخش عظیمی ازعموم مردم و جامعه هدف را بصورت مستمر و غیر مستمر تحت پوشش قرار دهد وامروز به عنوان متولی سلامت اجتماعی ایفای نقش می کند.

وی با اشاره به افتتاح 36 واحد مسکن مددجویی در شهرستانهای زنجان، خدابنده، ابهر، ایجرود، طارم و خرمدره خاطر نشان کرد: 30 طرح اشتغالزایی نیز در در زمینه های چوب بری، کابینت سازی، کفاشی، سفره خانه سنتی، کفش فروشی، خرده فروشی پوشاک و… آماده بهره برداری است.

حسینی با اشاره به حمایت از 27 هزار خانوار در سطح استان خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی ازابتدا با هدف یاری رسانی به نیازمندان و افراد دارای معلولیت تاسیس شده ومسیری روشن به سمت تخصصی شدن را طی نموده است وامروز سازمانی مطالبه گر در زمینه حقوق افراد دارای معلولیت است.

مدیرکل بهزیستی در خصوص حمایت های بهزیستی از جامعه هدف تصریح کرد: در سال جاری 987 نفر از مددجویان تحت پوشش، تسهیلات اشتغال زایی، بیمه خویش فرمایی و بیمه کارفرمایی و… بدریافت کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

66 پروژه مسکن و اشتغال مددجویان بهزیستی افتتاح می شود

66 پروژه مسکن و اشتغال مددجویان بهزیستی افتتاح می شود