مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 22:352023-01-28اقتصادي

واگذاری 11 معدن در بهمن ماه


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: معدن و محدوده به مزایده گذاشته شد که 30 نفر شرکت کردند و 19 معدن به افراد برنده واگذار شد و بخشی از محدوده ها و معادن هم تجدید مزایده شده است که در آینده نزدیک در همین ماه واگذار می شود.

- اکبر ابدالی امروز شنبه 8 بهمن ماه در جلسه شورای معادن استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، از امضای تفاهم نامه سه جانبه استانداری، معاونت معادن وزارت صمت و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی خبرداد و افزود: در این تفاهم نامه برخی دغدغه های مطرح شده در زمینه فرآوری و محیط زیستی مدنظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به نتایج مزایده دی ماه امسال، مطرح کرد: 66 معدن و محدوده به مزایده گذاشته شد که 30 نفر شرکت کردند و 19 معدن به افراد برنده واگذار شد و بخشی از محدوده ها و معادن هم تجدید مزایده شده است که در آینده نزدیک در همین ماه واگذار می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از اکتشاف محدوده های فلزی در استان خبر داد و گفت: این محدوده ها از جنس آهن، طلا، مس و نقره است که در اولویت کاری سازمان صمت استان قرار دارد چرا که ارزش افزوده و ثروت بیشتری را جذب استان می کند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 11 معدن در بهمن ماه

واگذاری 11 معدن در بهمن ماه