مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 22:402023-01-28اقتصادي

تعرفه های نامتعارف و داد اهالی مشگین شهر


تعرفه های نامتعارف گاز در روزهای اخیر گلایه ها و داد اهالی مشگین شهر را درآورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، با تأیید تغییر اقلیم مشگین شهر در تعرفه گذاری مصرف گاز به جای اقلیم یک به 2 اظهار کرد: با وزیر نفت جلسه ای را در هفته جاری برگزار خواهیم کرد تا به صراحت تغییر اقلیم را از 2 به یک شاهد باشیم تا تعرفه های گاز اهالی منطقه مشگین اصلاح شود.

محمود عباس زاده مشگینی تصریح کرد: به دنبال گلایه های مردم از افزایش گاز بها تا 2 میلیون و 400 هزار تومان به ازای خانوار پنج تا 6 نفره و شرایط سخت پرداخت این گاز بهای سنگین، قرار شد با وزیر نفت و مسئولان کشوری رایزنی هایی انجام دهیم تا این تعرفه ها اصلاح شده و دستور رییس جمهور مبنی بر تعدیل 70 درصدی این نرخ ها برای قبوض صادر شده نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: مشگین شهر جز سردترین مناطق کشور است که در دامنه های سبلان قرار گرفته و ساکنان مناطق روستایی تنها با مصرف گاز طبیعی منازل خود را گرم می کنند که با توجه به شرایط خاص کشور، صرفه جویی خوبی را نیز در این منطقه شاهد بودیم اما افزایش تعرفه گاز در این منطقه گلایه ها و ناراحتی های مردم را به همراه داشته است.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: این تعرفه های غیرمتعارف باید اصلاح شود و امام جمعه مشگین شهر نیز با حمایت از مردم از دولت و وزارت نفت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه های نامتعارف و داد اهالی مشگین شهر

تعرفه های نامتعارف و داد اهالی مشگین شهر