مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 23:152023-01-28سياسي

عقلانیت عامل اصلی برون رفت از بحران ها است


نماینده ولی فقیه در استان گیلان عقلانیت مدیران را عامل اصلی برون رفت از بحران ها دانست و گفت: مدیران در تراز نظام اسلامی باید ابتکار عمل و خلاقیت داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی عصر شنبه در دیدار اختصاصی فرمانداران با نماینده ولی فقیه و استاندار با اشاره به اهمیت مراجعات مردمی و ضرورت حضور مدیران در بین مردم اظهار کرد: مدیران و مسئولان شنونده مطالبات مردم باشند و این اقدام موجب می شود قدری از آلام مراجعه کننده کاسته شود.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی با بهره گیری از 3 اصل دین، مردم شایسته و جامعیت رهبری شکل گرفت، تصریح کرد: دولت کنونی نیز با 4 ویژگی مردمی بودن، انقلابی، ولایی بودن و کار جهادی روی کار آمد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به پیشرو بودن نظام اسلامی و مبارزه بی امان قدرت های سلطه با این انقلاب عنوان کرد: قصد سیاه جلوه دادن خدمات بسیار انقلاب اسلامی را نداریم اما تا رسیدن به قله ها فاصله داریم و تا این مرحله هم مدیون انقلاب اسلامی و کارگزاران و همه کسانی هستیم که دغدغه انقلاب را داشتند اما برخی دولت های گذشته با نگاه دیگری روی کار آمدند در حالی که می توانستند جایگاه انقلاب را بیشتر ارتقا دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقلانیت عامل اصلی برون رفت از بحران ها است

عقلانیت عامل اصلی برون رفت از بحران ها است