مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 23:302023-01-28سياسي

توسعه زیرساخت ها و تجهیزات در حوزه صادرات پیگیری می شود


فرماندار آستارا با اشاره به افزایش حجم صادرات از مرز این شهرستان بر توسعه زیرساختها و تجهیزات تاکید کرد و گفت: باید شرایط را آماده و کارها به صورت جدی پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت رضایی پور بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آستارا با توصیه به حضور به موقع در جلسات اظهار داشت: نظم یکی از اصول اساسی امور اداری است و که همه موظف به رعایت آن و حضور به موقع در جلسات هستیم.

فرماندار آستارا با اشاره به تلاش شبانه روزی دست اندرکاران گمرک آستارا و پایانه مرزی این شهرستان افزود: حجم صادرات در آستارا به جایی رسیده که اکنون نیازمند توسعه هستیم و قطعاً در مواردی هم که نیاز به توسعه دارد جدی تر ورود می کنیم.

رضایی پور به حضور مسئولان در رابطه با مسائل اخیر گمرک آستارا و قول مساعدت و پیگیری مشکلات موجود اشاره کرد و گفت: حل بخشی از این مباحث نیازمند توسعه زیرساختها است و باید ازظرفیت ریلی استفاده و از واگنهایی که در حال برگشت از کشورهای آذربایجان و روسیه خالی هستند از ظرفیت واگنهای کانتینربر برای صادرات استفاده شود که مهم نیز با پیگیری صورت می گیرد.

فرماندار آستارا به اتفاق روز گذشته در سفارت آذربایجان در تهران اشاره کرد و افزود: این حادثه که دلایلی شخصی داشته و با درایت مسئولان وزارت امور خارجه و رایزنیهایی که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت ها و تجهیزات در حوزه صادرات پیگیری می شود

توسعه زیرساخت ها و تجهیزات در حوزه صادرات پیگیری می شود