مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 00:002023-01-28اقتصادي

خاندوزی: تصمیمات مولدسازی دارایی های دولت در اتاق شیشه ای گرفته می شود


وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه تصمیمات مولدسازی دارایی های دولت در اتاق شیشه ای گرفته می شود، توضیحاتی را درباره این مصوبه ارائه کرد.

- وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه تصمیمات مولدسازی دارایی های دولت در اتاق شیشه ای گرفته می شود، توضیحاتی را درباره این مصوبه ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیداحسان خاندوزی با حضور در برنامه صف اول با موضوع تبیین برنامه های دولت برای افزایش بهره وری دارایی های راکد اظهار کرد: سال های سال دستگاه های دولتی در کشور املاک و ساختمان ها را گردآوری می کردند بدون اینکه به این املاک نیاز واقعی داشته باشند.

بسیاری از این دارایی ها قابلیت این را دارند که در جایی استفاده شوند که محرک تولید جدید باشند.

در استان های مختلف پروژه های عمرانی زیادی به دلیل نبود بودجه به نتیجه نرسیده است اما در همان استان ها اموال دولتی متروکه وجود دارد که بی استفاده باقی مانده اند.

در واقع در حالی که ثروت بالایی در کشور وجود دارد اما در ایجاد رونق مثل جامعه بینوایان منتظریم از بودجه جاری کشور اضافه بماند تا پروژه های عمرانی را جلو ببرد.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه رییس جمهوری مساله مولدسازی دارایی های راکد دولت را آذرماه سال قبل در سطح سران سه قوه مطرح کرد، گفت: البته رهبری هم بر همکاری تاکید کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاندوزی: تصمیمات مولدسازی دارایی های دولت در اتاق شیشه ای گرفته می شود

خاندوزی: تصمیمات مولدسازی دارایی های دولت در اتاق شیشه ای گرفته می شود