مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 00:572023-01-28سياسي

هتک حرمت به قرآن تحت لوای آزادی بیان غیرقابل قبول است


نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با محکومیت اقدام نابخردانه اهانت آمیز به ساحت قرآن توسط فرد افراط گرای سوئدی این اقدام را تحت لوای آزادی بیان غیرقابل قبول و غیراخلاقی دانست.

- حجت الاسلام جواد نیک بین در گفت وگو با ایسنا در پی اهانت مجدد به قرآن کریم در سوئد اظهار کرد: آتش زدن قرآن، پرچم و کتاب های مقدس همیشه دال بر اضمحلال صاحب آن پرچم و کتاب نیست برخی دشمنان اسلام از گسترش اسلام و اسلام گرایی مردم دنیا هراس دارند.

وی تصریح کرد: چون دشمنان نمی توانند جلوی رسوخ قرآن در دل ها و قلب های انسان ها را بگیرند به همین دلیل اقدام به آتش زدن قرآن می کنند، آنها بر این باورند با این کار قرآن از بین می رود در صورتی که گرما و حرارت و نورانیت این کتاب آسمانی در دل ها بیشتر می شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چنین اقداماتی موجب جذب طرفداران بیشتری به سمت قرآن می شود، خاطرنشان کرد: مسیر حق پرتلاطم هست و قرآن که کتاب و راهنمای حق قرار دارد در طول تاریخ همیشه آماج تیرها و آتش ها و ناسزاها قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: هیچ وقت حق و حقیقت، عدل و عدالت و نور با آتش زدن، سرکوب کردن و زندانی کردن از بین نمی رود، هتک حرمت نه به قرآن بلکه به هیچ کتاب مقدس، کتاب ادبی، علمی و شاعری در هیچ جای عالم جایز نیست، اینکه به بهانه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتک حرمت به قرآن تحت لوای آزادی بیان غیرقابل قبول است

هتک حرمت به قرآن تحت لوای آزادی بیان غیرقابل قبول است