مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 02:452023-01-28بين الملل

هشدار ترکیه درباره سفر به آمریکا و اروپا در پی افزایش بیگانه ستیزی


هشدار ترکیه درباره سفر به آمریکا و اروپا در پی افزایش بیگانه ستیزی - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با افزایش تمایلات نژادپرستانه و اقدامات ضد خارجی ها در کشورهای اروپایی و آمریکا، دولت ترکیه درباره سفر به این کشورها هشدار داد.

وزارت خارجه ترکیه شامگاه شنبه طی بیانیه ای به اتباع خود هشدار داد که به دلیل اقدامات ضد اسلامی و بیگانه ستزی، به آمریکا و برخی کشورهای اروپایی سفر نکنند.

به نوشته خبرگزاری آناتولی ، این وزارتخانه ضمن اشاره به تظاهرات های گسترده در آمریکا در پی کشته شدن یک سیاهپوست توسط پلیس شهر ممفیس، گفت: از سوی دیگر، مشاهده شده که حملات فیزیکی و کلامی نژادپرستانه و ضد خارجی ها در سراسر آمریکا افزایش یافته است .

در این بیانیه از شهروندان ترکیه ای خواسته شده که اگر در آمریکا هستند یا سفر غیرقابل لغوی به این کشور دارند، حتما از تظاهرات ها و محل تجمع مردم دوری کرده و اقدامات ایمنی را انجام دهند.

وزارت خارجه ترکیه در بیانیه دیگری توضیح داد که اقدامات ضد اسلامی، بیگانه ستیزی و نژادپرستی و همچنین تبلیغات منفی ضد آنکارا در برخی کشورهای اروپایی افزایش یافته است.

به نوشته آناتولی، در این بیانیه آمده است: این تحولات که بازتاب دهنده ابعاد خطرناک تعصبات مذهبی و نفرت پراکنی در اروپا است، آشکارا نشان می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ترکیه درباره سفر به آمریکا و اروپا در پی افزایش بیگانه ستیزی

هشدار ترکیه درباره سفر به آمریکا و اروپا در پی افزایش بیگانه ستیزی