مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 05:052023-01-29ورزشي

از تمرین در کیش تا رسیدن به طلای یخی!/ قهرمانانی که رنگ پاداش را نمی بینند


یخنوردان کشورمان در جام های جهانی عملکرد فوق العاده ای داشتند و توانستند مدال های رنگارنگی را کسب کنند، اما این مدال ها پاداشی را نمی بینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یخنوردان کشورمان در سه جام جهانی پیاپی در کره، فرانسه و سوییس کاری کردند کارستان.

در راس آنها محسن بهشتی بود که 2 طلا و یک نقره را در بخش سرعت از آن خود کرد.

در رقابت اخیر که جام جهانی ساس فی سوییس بود، محسن بهشتی به مدال طلا دست یافت و محمدرضا صفدریان نیز صاحب عنوان نقره شد تا ثابت شود که یخنوردی ایران در بخش سرعت در دنیا حرف اول را می زند.

دیواره های یخنوردی در ایران با توجه به شرایط آب و هوایی کم است و اگر هم باشد روزهای بسیار کمی در طول سال فعال است، اما با همین امکانات کم قهرمانان ایران در هر رقابتی دست پر بوده اند.

تا همین سال گذشته ملی پوشان ما تمرینات خود را روی چوب انجام می دادند و شاید کمتر کسی این را باور کند که چوب چه ربطی می تواند به یخ داشته باشد، اما وقتی اراده و تمرکز روی هدف یعنی قهرمانی باشد، تمرین روی چوب به قهرمانی در یخ تبدیل می شود.

در این بین قهرمانان علاوه بر نداشتن امکاناتی در حد جهانی، پاداشی هم برای مدال هایی که کسب می کنند و پرچم ایران را بالا می برند، دریافت نمی کنند، آن هم به یک دلیل؛ رشته شان المپیکی نیست! رضا زارعی، ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تمرین در کیش تا رسیدن به طلای یخی!/ قهرمانانی که رنگ پاداش را نمی بینند

از تمرین در کیش تا رسیدن به طلای یخی!/ قهرمانانی که رنگ پاداش را نمی بینند