مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 07:352023-01-29بين الملل

هشدار ترکیه به اتباع خود برای سفر به آمریکا و غرب


وزارت امور خارجه ترکیه به اتباع این کشور برای سفر به آمریکا و اروپا با توجه به تشدید اقدامات ضد اسلامی و نژادپرستانه هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از پایگاه النشره، وزارت امور خارجه ترکیه به اتباع این کشور برای سفر به آمریکا و اروپا با توجه به تشدید اقدامات ضد اسلامی و نژادپرستانه هشدار داد.

بر اساس این گزارش، وزارت امور خارجه ترکیه با اشاره به تشدید روند اسلام ستیزی و بیگانه ستیزی، حوادث دارای ماهیت نژادپرستی و نیز تظاهرات گروه های حامی تشکیلات تروریستی که ترکیه را در برخی کشورهای اروپایی از جمله آلمان، بلژیک، فرانسه، اسپانیا، سوئد و ایتالیا هدف قرار می دهد، رویدادهای اخیر را نشانگر میزان خطرناک بودن سطح تعصب دینی و نفرت پراکنی در اروپا برشمرد.

وزارت امور خارجه ترکیه با بیان اینکه جریان های نژادپرستانه در اروپا به سطح نگران کننده ای رسیده است، به اتباع خود در کشورهای اروپایی و شهروندانی که قصد سفر به آنها را دارند هشدار داد تمام تدابیر احتیاطی را رعایت کرده و از مناطق تظاهرات دور شوند.

وزارت خارجه ترکیه همچنین از اتباع خود خواسته است تا با مقامات امنیتی محلی در تماس باشند و در صورت مواجهه با هرگونه حادثه احتمالی با ماهیت نژادپرستانه و بیگانه ستیزانه، خویشتنداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ترکیه به اتباع خود برای سفر به آمریکا و غرب

هشدار ترکیه به اتباع خود برای سفر به آمریکا و غرب