مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 08:052023-01-29ورزشي

کسب 32 مدال المپیک و پاراالمپیک در 44 سال توسط مازندرانی ها


سرپرست ورزش و جوانان مازندران از فعال بودن 795 هیئت ورزشی شهرستانی و 52 هیئت استانی در اداره امور ورزش و جوانان مازندران خبرداد و گفت: مازندران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون 32 مدال المپیک و پاراالمپیک در رشته های کشتی، - ایسنا/مازندران سرپرست ورزش و جوانان مازندران از فعال بودن 795 هیئت ورزشی شهرستانی و 52 هیئت استانی در اداره امور ورزش و جوانان مازندران خبرداد و گفت: مازندران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون 32 مدال المپیک و پاراالمپیک در رشته های کشتی، وزنه برداری، والیبال نشسته و فوتبال هفت نفره کسب کرده است.

عادل عالیشان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به گذشت 44 سال از انقلاب اسلامی و وضعیت مطلوب ورزش مازندران، اظهار کرد: تا پیش از انقلاب اسلامی با کمبود فضاهای ورزشی در استان مواجه بودیم و سرانه فضای ورزش تنها 7 صدم متر بوده است.

وی با بیان اینکه تنها 24 فضای ورزشی با متراژ 17 هزار متر به صورت سرپوشیده و روباز در مازندران وجود داشت، افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال حاضر 556 مکان ورزشی متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان با متراژ 2 میلیون و 800 متر مربع در دست بهره برداری داریم.

وی با اشاره به اینکه سرانه ورزشی در این استان 86 صدم متر مربع است، تصریح کرد: سرانه فضای ورزشی استان با احداث اماکن ورزشی توسط دیگر دستگاههای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 32 مدال المپیک و پاراالمپیک در 44 سال توسط مازندرانی ها

کسب 32 مدال المپیک و پاراالمپیک در 44 سال توسط مازندرانی ها