مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 08:052023-01-29سياسي

مردم به دنبال عدالت هستند


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی از حل مشکل میدان ورودی خرم دره خبر داد و گفت: مردم به دنبال عدالت هستند و این نکته باید مورد توجه قرار گیرد.

- حجت الاسلام حسن شجاعی شامگاه دیروز (8 بهمن ماه) در همایش شوراهای اسلامی و دهیاران شهرستان خرم دره با تاکید بر اینکه برپایی عدالت یکی از محورهای اصلی انقلاب است، عنوان کرد: مردم دنبال عدالت هستند و باید این نکته مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور و با تاکید بر اینکه حساب اغتشاشات با اعتراض کنندگان جدا است، تصریح کرد: برخی مشکلات زیبنده جمهوری اسلامی نیست، مردم به دنبال عدالت هستند که باید به آن توجه شود.

شجاعی با اشاره به نقش محوری مردم در به ثمر رسیدن انقلاب و توجه به آحاد جامعه در جمهوری اسلامی، اذعان کرد: وجود برخی از مشکلات در کشور به عملکرد برخی مسئولان بازمی گردد لذا آنان باید عزم و همت جدی تری برای حل مشکلات مردم داشته باشند.

نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی به پیشرفت های هر منطقه اشاره کرد و گفت: برای پیشرفت هر منطقه نیاز به زیرساخت های اساسی داریم که یکی از آنها وحدت و همدلی است زیرا وحدت می تواند پیشرفت را تقویت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به دنبال عدالت هستند

مردم به دنبال عدالت هستند