مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 08:152023-01-29سياسي

تبیین پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب به مردم ضروری است


امام جمعه اهر، با اشاره به مشکلات اقتصادی و تحریم ظالمانه دشمنان گفت: ایران یکی از موفق ترین و پیشرفته ترین کشورها است که بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی روند پیشرفت، - توسعه و آبادانی سرعت گرفت و امروز هرچه داریم به برکت انقلاب اسلامی بوده و باید این پیشرفت ها و توسعه ها بین مردم روشنگری و تبیین شود.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده، شنبه شب هشتم بهمن ماه، در آیین افتتاحیه اولین مرحله دوره معارف و اندیشه اسلامی طرح ولایت گفت: برگزاری این دوره فرصتی مناسب برای دریافت مسائل دینی و معارف از طریق کتاب، اساتید، گفت وگو است که امیدواریم این دوره با حضور بسیجیان ادامه یابد.

وی همچنین ضمن تبریک تقارن دهه فجر و ماه مبارک رجب و روزهای اعتکاف افزود: در این ماه مبارک درهای رحمت خداوند برای همه بندگان باز است و خوش به حال کسی که از این نعمت ها بهره مند شود.

حاجی زاده، در ادامه شناخت اسلام و دین در بین جوانان را بسیار حائز اهمیت برشمرد و افزود: تنها یک اسلام وجود دارد و آن نیز اسلام ناب، انقلابی و اهل بیتی است.

وی ادامه داد: در مقابل اسلام ناب که جامع ترین و کامل ترین است، اسلام سکولاریستی یا آمریکایی قرار دارد که بیشتر به ظاهر احکام اعتقاد دارد ولی در اسلام ناب به ابعاد مختلف احکام و دین توجه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب به مردم ضروری است

تبیین پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب به مردم ضروری است