مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 08:352023-01-29حوادث

توقیف 4 لنج صیادی غیرمجاز در خوزستان در طرح حافظ


سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات خوزستان از آغاز طرح عملیاتی حافظ در سطح آب های دریایی استان خبر داد و گفت: تعداد 4 فروند لنج صیادی در جریان اجرای طرح عملیاتی چند مرحله ای حافظ در خوزستان توقیف شدند.

- کامران شریفی در گفت و گو با ایسنا از آغاز طرح عملیاتی حافظ در سطح آب های دریایی استان خبر داد و اظهار کرد: تعداد 4 فروند لنج صیادی در جریان اجرای طرح عملیاتی چند مرحله ای حافظ در خوزستان توقیف شدند.

وی افزود: این طرح تا پایان سال ادامه دارد و در اولین مرحله اجرا، نیروهای یگان طی گشت دریایی در منطقه دهانه اروند رود موفق شدند تعداد 4 فروند لنج صیادی را توقیف و تعداد 24 نفر را به اتهام صید غیر مجاز به روش ترال دستگیر کنند.

شریفی تصریح کرد: در جریان بازرسی از این شناورها تعداد 4 دستگاه ترال و حدود یکهزار و 400 کیلوگرم انواع محصولات دریایی (ماهی و میگو) کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: پرونده های تخلف صیادی برای متهمان موردنظر تشکیل و آماده معرفی به مرجع قضایی و کمیسیون رسیدگی به تخلفات صیادی است.

امیدواریم در مراحل دیگر اجرای این طرح بتوانیم با برخورد قاطع با متخلفان، منابع آبزی استان را بیش از پیش حفاظت و حراست کنیم.

شریفی خاطرنشان کرد: در راستای برخورد با تخلفات صیادی به ویژه صید به روش ترال در سطح آب های دریایی استان، طرح عملیاتی چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 4 لنج صیادی غیرمجاز در خوزستان در طرح حافظ

توقیف 4 لنج صیادی غیرمجاز در خوزستان در طرح حافظ