مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 08:402023-01-29سياسي

حداقل آسیب پذیری دانشگاه ها در برابر حملات سایبری


مدیر کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم خواستار تخصیص اعتبارات برای ارتقای زیرساخت های فناوری و اطلاعات در دانشگاه ها شد و گفت: - زمینه جذب نخبگان در حوزه ICT فراهم نیست.

محمدهادی زاهدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: همان طور که مستحضرید، درچند ماه گذشته حملات سایبری به زیرساخت های کشور افزایش یافته، از جمله این حملات به دانشگاه ها و پژوهشگاه ها نیز بوده که الحمدالله با تدابیری که از قبل پیش بینی شده و دستورالعمل هایی که ابلاغ شده بود دانشگاه ها و پژوهشگاه های ما حداقل آسیب پذیری را در این حوزه داشته اند.

وی ادامه داد: اما آنچه که بایستی مورد توجه قرار گیرد، لزوم تخصیص اعتبارات برای ارتقای زیرساخت های فناوری و اطلاعات در دانشگاه ها است، خیلی از زیرساخت های حوزه فناوری اطلاعات در دانشگاه های ما نیاز به بروز رسانی دارند.

زمینه جذب نخبگان در حوزه فناوری اطلاعات فراهم شود مدیر کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم به جذب نیروی انسانی و سرمایه انسانی در حوزه فناوری اطلاعات اشاره کرد و افزود: بسیاری از دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و موسسات تابع وزارت علوم در طول حتی 10 سال گذشته حتی نتوانسته اند نیروهای خوب و کارشناس را جذب کنند و دلیل عمده آن همین قوانینی است که در زمینه استخدامی وضع شده و امکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداقل آسیب پذیری دانشگاه ها در برابر حملات سایبری

حداقل آسیب پذیری دانشگاه ها در برابر حملات سایبری