مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 09:202023-01-29سياسي

دفاع از نظام اسلامی صریح و بدون تقیه باشد


جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر ضرورت توجه به افزایش سطح آگاهی سیاسی و دینی نسل جوان، گفت: دانشجویان انقلابی، باید از نظام اسلامی دفاع صریح و بدون تقیه داشته باشند.

- محمدجواد کهندل پور یکشنبه 9 بهمن در دوره طرح ولایت کشوری در شیراز، گفت: در راستای تحکیم بنیان های اندیشه ای دانشجویان مؤمن و انقلابی برای حضور موثر در عرصه های فکری وفرهنگی جامعه، دوره آموزش مبانی اندیشه اسلامی با عنوان طرح ولایت هر ساله با همکاری بسیج دانشجویی و مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) طراحی و اجرا می شود.

وی با بیان اینکه دوره طرح ولایت جایگاهی ویژه در اندیشه رهبر فرزانه انقلاب دارد افزود: سرفصل های این دوره به وجهی از وجوه نظام اندیشه اسلامی می پردازد و به دنبال اینست که با تبیین این گزاره ها دانشجویان را با نظام کلی تفکر اسلامی آگاه سازد.

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: از اهداف دوره های طرح ولایت، معرفی و ترویج فرهنگ ناب اسلامی، معارف قرآن کریم و اهل بیت (علیهم السلام)، آشنایی اقشار مختلف جامعه به ویژه افراد محصل، با مبانی اندیشه اسلامی و مباحث مرتبط است.

کهندل پور با تاکید بر افزایش سطح آگاهی سیاسی و دینی نسل جوان، به نقش تشکل های دانشجویی در تحقق این موضوع اشاره و تصریح کرد: توجه به سبک زندگی ایرانی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از نظام اسلامی صریح و بدون تقیه باشد

دفاع از نظام اسلامی صریح و بدون تقیه باشد