مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 09:402023-01-29اقتصادي

وصول 1300 میلیارد تومان از مالیات های معوق


رییس کل دادگستری استان تهران با اشاره به اقدام موثر دستگاه قضا در راستای اجرای قانون مالیات های مستقیم و جلوگیری از فرارهای مالیاتی، از وصول 1300میلیارد تومان از مالیات های معوق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس  به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، دستگاه قضایی اگر چه به صورت مستقیم در مسائل مرتبط با اقتصاد در ارتباط نیست اما در سال های اخیر به ویژه در دوره تحول و تعالی نقش پررنگی در کمک به رونق اقتصادی کشور و حل مشکل واحدهای تولیدی و وصول مالیات داشته است.

دادگستری استان تهران در راستای اجرای دستورات رییس قوه قضاییه در جلوگیری از فرارهای مالیاتی نقش فعالی دارد و به پرونده های مرتبط به این موضوع رسیدگی می کند.

علی القاصی مهر رییس دادگستری تهران گفت: دادگستری تهران در یک پرونده مربوط به فرار مالیاتی یک هلدینگ تجاری که در سال 98 منحل شده است، نسبت به وصول هزار و 300 میلیارد تومان مالیات معوق به حساب خزانه اقدام کرده است.

وی افزود: در این پرونده 835 دستگاه خودرو برای وصول مطالبات یک شرکت تجاری معرفی شده است که با اقدامات دادگستری استان تهران مزایده 700 دستگاه خودرو برگزار و 903 میلیارد تومان از بدهی مالیاتی این شرکت به خزانه واریز شده است و مزایده 135 دستگاه دیگر با اقدامات قضایی طی روزهای آتی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول 1300 میلیارد تومان از مالیات های معوق

وصول 1300 میلیارد تومان از مالیات های معوق