مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 09:502023-01-29اقتصادي

رییس محیط زیست شهرستان ری: تنوع محصولات ایران دو چرخ مشهود است


آیین افتتاحیه سومین نمایشگاه بین المللی دوچرخه، موتورسیکلت، وسایل نقلیه موتوری و هیبریدی و قطعات یدکی در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران با حضور رییس محیط زیست شهرستان شهر ری برگزار شد.

- رییس محیط زیست شهرستان ری در پاسخ به سوالی در خصوص موتورسیکلت سازی ایران دو چرخ گفت: ایران دوچرخ شرکتی است که از کودکی در خاطره ما مانده است و تنوع محصولات آن مشهود است.

وی در خصوص بکارگیری و حمایت از شرکت های سازنده موتورسیکلت های برقی به منظور کاهش الودگی هوا گفت: بکارگیری موتورهای برقی در شهرهایی مثل تهران و ری دو مشکل دارد که باید برای رفع ان تمهیداتی در نظر گرفته شود .

وی در همین رابطه توضیح داد: بسیاری از خیابان های تهران شیبدار هستند و برخی موتورهای برقی توان پیمایش در این سطوح را ندارند.

وی در تشریح دومین مساله بکارگیری فراگیر موتورسیکلت های برقی گفت: نحوه سواپ و شیوه پرداخت با شرکت های موتورسازی در نهایی شدن خریدها اهمیت دارد که این مقولات باید به نحوی حل و فصل شود.

  شرکت ایران دوچرخ به عنوان اولین تولید کننده موتورسیکلت های برقی با حضور در نمایشگاه تهران محصولات برقی و بزنینی دو چرخ، سه چرخ و چهار چرخ خود را در معرض دید علاقمندان قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس محیط زیست شهرستان ری: تنوع محصولات ایران دو چرخ مشهود است

رییس محیط زیست شهرستان ری: تنوع محصولات ایران دو چرخ مشهود است