مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 09:552023-01-29اجتماعي

ارائه آموزش های پیشگیرانه به زندانیان و معتادان بهبود یافته البرز


رییس کل دادگستری البرز از اجرای برنامه برنامه های پیشگیرانه برای مددجویان، متهمان جرایم و معتادان بهبود یافته با پیگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین فاضلی هریکندی با اشاره به اجرای برنامه های پیشگیرانه متعدد برای زندانیان و معتادان بهبود یافته در استان البرز گفت: از ابتدای سال جاری به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، 10 کارگاه آموزشی اصلاح و بازاجتماعی کردن زندانیان در قالب طرح هجرت برای 318 نفر از مددجویان ندامتگاه های استان و 11 کارگاه آموزشی طرح هور برای 278 نفر از متهمان جرایم 6 تا 8 تعزیری برگزار شده است.

رییس کل دادگستری استان البرز اضافه کرد: یکی از اولویت های اصلی دادگستری کل استان البرز در حوزه پیشگیری، توجه جدی به مقوله مجازات های جایگزین حبس، اصلاح و بازاجتماعی کردن مجرمان و آسیب دیدگان اجتماعی و برنامه ریزی و طراحی مداخلات در این زمینه بوده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری، در حوزه پیشگیری از اعتیاد نیز به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان، 9 کارگاه آموزشی در قالب طرح مهاجر برای 362 نفر از معتادان بهبود یافته در کمپ های ترک اعتیاد استان اجرا شده است تصریح کرد: در مجموع 958 نفر از زندانیان و معتادان بهبود یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آموزش های پیشگیرانه به زندانیان و معتادان بهبود یافته البرز

ارائه آموزش های پیشگیرانه به زندانیان و معتادان بهبود یافته البرز