مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 10:002023-01-29سياسي

دغدغه ای از جنس همدلی با نیازمندان/«اسکیونگ» سربیشه زیر چتر هلال


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سربیشه از راه اندازی و تجهیز کارگاه خیاطی در خانه هلال درح و همچنین کمک به کشاورزان روستای «اسکیونگ» با کمک خیرین خبر داد.

- بیرجند- رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سربیشه از راه اندازی و تجهیز کارگاه خیاطی در خانه هلال درح و همچنین کمک به کشاورزان روستای اسکیونگ با کمک خیرین خبر داد.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: تولید و اقتصاد مقاومتی اصطلاحی آشنا در جامعه است که سال ها پیش در بیانات رهبر فرزانه انقلاب مطرح شد.

اهمیت این واژه به گونه ای بوده که رهبری طی سال های متمادی در شعار سال مورد استفاده قرار داده و نسبت به عملیاتی شدن آن تاکید کرده اند.

امروز نه تنها جوانان ایرانی در گوشه گوشه از این کشور و استاان بلند می شوند و با کمترین امکانات، کارآفرینی می کنند تا با تکیه بر توان داخلی، دشمن را در جنگ اقتصادی اش نا امید کنند، بلکه مسئولان و خیرین هم گام در میدان عمل گذاشته و درس همدلی با نیازمندان در راستای ایجاد کارگاه های کوچک اشتغال را مشق می کنند.

اینبار هم سرخ پوشان هلال احمر به همراه خیرین با راه اندازی و تجهیز کارگاه خیاطی در روستایی مرزی و کمک به اقتصاد یخ زده کشاورزان، برای آلام این قشر چتری حمایتی گسترده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه ای از جنس همدلی با نیازمندان/«اسکیونگ» سربیشه زیر چتر هلال

دغدغه ای از جنس همدلی با نیازمندان/«اسکیونگ» سربیشه زیر چتر هلال