مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 10:052023-01-29سياسي

بازگشایی قریب الوقوع خیابان امیر کبیر آبادان


معاون فنی و امورزیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند، از بازگشایی قریب الوقوع خیابان امیرکبیر پس از پایان عملیات بهسازی معابر در مجاورت ساحتمان مپتروپل خبر داد.

- پژمان فرجی معاون فنی و امورزیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند، در خصوص میزان پیشرفت فیزیکی بهسازی خیابان های اطراف ساختمان متروپل در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پس از تخریب کامل سازه متروپل دستگاه های اجرایی مرتبط در تلاش هستند تا هر چه سریع تر زیرساخت های آسیب دیده احیاء و خیابان اصلی شهر بازگشایی شود.

فرجی ضمن تأکید بر اینکه خیابان سعدی به لحاظ زیرساخت های شبکه فاضلاب پس از حادثه فروریختن متروپل دچار آسیب جدی شده است، افزود: میزان خرابی های ایجاد شده در خیابان سعدی و تقاطع سپه بیش از انتظار است؛ اما همه دستگاه های متولی در تلاش هستند تا کار سریع تر جمع شود.

معاون فنی و امورزیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: در خیابان امیرکبیر نیز کار با جدیت تمام در حال انجام است و مجموعه مخابرات به صورت شبانه روزی زحمات بسیاری را متحمل شدند چرا که تمامی شبکه خیابان امیرکبیر دچار آسیب جدی شده بود و می بایست تمام کابل ها تعویض می شد.

فرجی با استناد به آخرین گزارش های رسیده، مشکلات مخابراتی این منطقه را حل شده عنوان کرد و گفت:  در حال حاضر جدول کاری و کفپوش مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی قریب الوقوع خیابان امیر کبیر آبادان

بازگشایی قریب الوقوع خیابان امیر کبیر آبادان