مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 10:052023-01-29بين الملل

خاندان های سلطنتی حوزه خلیج فارس بیش از یک میلیارد پوند ملک در بریتانیا دارند


بر اساس گزارش روزنامه انگلیسی گاردین خاندان های سلطنتی کشورهای عرب حوزه خلیج فارس از جمله عربستان، امارات و قطر مالک بیش از یک میلیارد پوند ملک در بریتانیا به واسطه پناهگاه های مالیاتی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه گاردین نوشت، تحلیل برخی اسناد ثبتی جدید دولت انگلیس نشان دهنده این هستند که چه کسانی پشت شرکتهای متعلق به بهشت های مالیاتی نظیر جرسی و جزایر ویرجین انگلیس به عنوان مالکین برخی املاک در انگلیس هستند.

طبق بررسی که این نشریه انگلیسی به عمل آورده، خاندان سلطنتی کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله عربستان، امارات متحده عربی و قطر مالک بیش از یک میلیارد پوند املاک در بریتانیا به واسطه بهشت های مالیاتی نظیر جرسی و جزایر ویرجین بریتانیا هستند.

طبق این تحلیل نزدیک به 200 ملک، از جمله هتل ها، عمارتهای شهر لندن و املاک ویلایی حومه شهرها در بریتانیا متعلق به تعداد معدودی از خاندانهای ابرثروتمند هستند.

از جمله چهره های شاخص خاندان های سلطنتی حوزه خلیج فارس که املاکی به واسطه به اصطلاح شرکتهای فراساحلی در بریتانیا اختیار دارند عبارتند از شیخ منصور، مالک باشگاه فوتبال منچسترسیتی، اعضای خاندان آل سعود حاکم بر عربستان سعودی و اعضایی از طایفه آل ثانی که قطر را کنترل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاندان های سلطنتی حوزه خلیج فارس بیش از یک میلیارد پوند ملک در بریتانیا دارند

خاندان های سلطنتی حوزه خلیج فارس بیش از یک میلیارد پوند ملک در بریتانیا دارند