مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 10:102023-01-29سياسي

دولت های اسلامی نبایدجرأت برقراری ارتباط بااسراییل را داشته باشند


رییس مجلس با اشاره به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، گفت: دولت های اسلامی باید هزینه این کار را بالا ببرند تا هیچ دولت اسلامی جرأت برقراری ارتباط با صهیونیست ها را نداشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی که عصر روز گذشته (شنبه، 8 بهمن ماه) به منظور شرکت در هفدهمین اجلاس پارلمانی سازمان همکاری های اسلامی وارد الجزیره شده بود، در نخستین ساعات بامداد امروز مورد استقبال رسمی ابراهیم بوغالی رییس مجلس الجزایر قرار گرفت و گفت و گویی در بدو ورود با وی داشت.

قالیباف در ابتدای این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در الجزایر، گفت: مجموعه مسئولان ایران چه در مجلس و چه دولت و چه مردم ایران نگاهی مثبت و نزدیک نسبت به مردم الجزایر و مسئولان این کشور دارند.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه انقلاب دو کشور باعث قرابت بیشتر ملت ها نیز شد، گفت: امیدواریم گسترش روابط میان دو کشور چه در حوزه دولت و چه در حوزه پارلمان بتواند به گسترش روابط در حوزه های اقتصادی و فرهنگی، همچنین وحدت جهان اسلام و مبارزه با رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین بیانجامد.

وی در ادامه با ابراز امیدواری از ثمربخشی نتیجه این اجلاس، عنوان کرد: این روزها دولت های غربی به دنبال اسلام هراسی و مبارزه با مسلمانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت های اسلامی نبایدجرأت برقراری ارتباط بااسراییل را داشته باشند

دولت های اسلامی نبایدجرأت برقراری ارتباط بااسراییل را داشته باشند